Sunday, September 10, 2006

בקיבוץ חוף מבטחים לאחת השכנות הנשואות נולד ילד שתי טיפות לאבא שלו שהיה השכן ממול


משחק מילים קטן : "את מוצאת חן בעיני" - זו הרי עברית קלוקלת

המשמעות האמיתית היא בסימן שאלה
?האם את מוצאת חן או יופי בעיניים שלי

ולא מה שאנחנו הגברים, אומרים כל הזמן בהפוכה
העיניים
הפנים
החזה
הרגליים הארוכות שלך
הפה עם השפתיים הבשרניות שלך
השיער שלך
התסרוקת שלך
העפעפים שלך
הטבור שלך
יפים בעיני

לעומת הנורמה
את מוצאת חן בעיני

כמו ציווי כלפי מישהי לחפש ולמצוא
את החן
או היופי של זוג העיניים שלנו

או סימן השאלה
האם את מוצאת בעיניים שלי את היופי והחן

המקבילה האנגלית לזה היא
I LIKE YOU
אני כמוך
את דומה לי
אני דומה לך
את כמוני

אבל למען השרדות המין האנושי
לא משנה כמה השפה שלנו עושה עבורנו תרגילים
להגיע עד יעד הפרייה
והקמת דור חדש
שכמו ב
I LIKE YOU
כך הצאצאים
דומים
לשני ההורים

באחד הקיבוצים בארץ
התקיימה מערכת יחסים של בגידה
בין אישה נשואה
לגבר נשוי
שבעבור זמן
נולד צאצא
שאין צל של ספק שהוא כל כך דומה לאביו
עד כי אי אפשר שלא להודות ברומן הסוער
שיצא ממנו ממזר

0 Comments:

Post a Comment

<< Home