Saturday, April 22, 2006

צייד

אומרים שכל בני האדם שיש להם סוג דם
O
הם נצר לציידים הפרה היסטוריים
על כן הם מעדיפים וגם בריא להם יותר לאכול בשר
אבא שלי הוא צייד מיומן
הוא צייד כל כך טוב שהוא אפילו לא צריך בומרנג
או חנית, או חרב, הוא אפילו לא צריך רובה
הוא פיתח שיטה שבאמצעות כרטיס פלסטיק
בערך בגודל של חמישה על שמונה ס"מ
הוא מסוגל לצוד כמעט כל בעל חיים ראוי לאכילה
אבא שלי נוהג לקחת אותי ליער הגדול ושם באיזו פינה נוחה לשבת
הוא צד לי
פעם סטייק פילה ברוטב חרדל
פעם סטייק פילה ברוטב שמנת
פעם סטייק סלמון ברוטב לימון
פעם שיפודי פרגיות
פעם שיפודי כבד אווז
פעם דג דניס
פעם ברבוניות
ואם אני ממש מבקש יפה
הוא צד לי סרטנים
לובסטרים
שרימפסים
בימים אלו אבא מנסה ללמד אותי את שיטת הצייד שלו
הוא עושה את זה באופן מיקצועי לחלוטין
לאט לאט שלב שלב
הוא יצר לי גם כן כרטיס פלסטיק קטן
ואני מתאמן בצייד של
פיצה
המבורגר
חומוס
פלאפל
שוורמה
ופסטה מקרוני
או פסטה פיטוצ'יני
האמת שהצלחתי כבר לצוד גם גלידת שוקולד
ופנקייק עם קצפת
וקרפ צרפתי
והאמת היא שזה עדיין סוד אבל כבר הצלחתי לצוד
בקר השף ברוטב סיני
ואגרולים
ואורז
ואפילו סושי
אבל אבא לא כל כך אוהב שאני צד סיגריות
בעיניו הן חיות מוגנות

0 Comments:

Post a Comment

<< Home