Monday, May 08, 2006

הנסיכה מהסיפור שלא נגמר

בכיתה יא' הייתי מקורב יותר לבנות הכיתה
בנות הכיתה היו בשלב הפגנה שהן כבר מה שנקרא
בוגרות
בתוך המילה הזו
בוגרות
הסתתרו משמעויות
כמו מי כבר לא בתולה
מי שותה בירה בפאב
מי מעשנת סיגריות
מי נסתה כבר גראס
זו הייתה מן תחרות שכזו בינהן
אני הייתי התלמיד הכי גרוע בכיתה
אבל היחיד שרצה להתנסות באותם הדברים
שיהפכו אותי לשווה
או לגבר
ולא נער מתבגר

ערב אחד יצאנו אני וארבע בנות יצאנו לשתות בירה
בפאב תל אביבי שלא ממש ביקש תעודות זהות
לפני הגשת בירה לקטינים

ישבנו סביב השולחן
והתחלנו לשחק משחק ידוע
על פתח של כוס בירה הדבקנו מפית
על המפית הונחה טבעת
כל אחד מנקב בגיץ של סיגריה
כמה שהוא רוצה
אבל המטרה היא
לא להפיל את הטבעת

משמאלי ישבה בחורה מהכיתה שהיה לה קשר משפחתי
עם השחקנית ששיחקה את הנסיכה
בסרט על פי הספר
הסיפור שאינו נגמר
משמאל לה
ישבה
כן
אותה השחקנית
אותה השחקנית היפייפיה ששיחקה את הנסיכה
באותו הסרט

מצד השני שלי ישבה בת כיתה אחרת
ומימינה עוד בת כיתה נוספת

הקטע היה שאני הייתי הבן היחידי
והוחלט שמי שמפיל את הטבעת
חייב להתנשק חצי דקה
עם מי שיהיה הבא שיפיל את הטבעת
כל הבנות היו יפות
לכולן הרגשתי שאני נמשך
לא הייתה לי שום בעייה
עם הרעיון להתנשק עם כל אח מארבע הבנות הללו
אף על פי שקיוויתי
שהנסיכה תפיל את הטבעת
ושהבאה הקרובה אליי
לא תפיל את הטבעת
וכך אוכל אני
להפיל את הטבעת
ולהתנשק כמו בחלום
אבל במציאות
עם הנסיכה

ערכנו כמה סבבים שכאלו
התנשקתי עם זו שמימיני
אחרי שבכוונה הפלתי את הטבעת הראשונה
והיא כנראה הפילה את הטבעת מייד אחרי
כי היא כנראה מאוד רצתה להתנשק איתי

ואז הגיע הרגע הנכסף
הנסיכה הפילה את הטבעת
רק שזו שמשמאלי לא תפיל את הטבעת התפללתי
אבל היא כן הפילה את הטבעת
וכך נחסך ממני הסיפור לנכדים
כעסתי

בשלב מסויים
מתוך איזה שיעמום
הוצאתי מתחת לשולחן רבע מתכולת סיגריה רגילה
ואת הקצה שמציתים סגרתי
כך שזה נראה למראית עין
ג'וינט אמיתי

העברנו את הג'וינט הזה סביב השולחן
וכל אחת לקחה שאכטה
כשהג'וינט הגיע לנסיכה
היא טענה
שזה לא מריח כמו גראס או חשיש
ושזה כנראה סתם טבק

אני התחלתי לספר לה על היחודיות של הג'וינט הזה
שאין לו ריח
של ג'וינט
אבל הוא אחד היותר חזקים שאפשר להשיג

כעבור שעה
יצאנו מהפאב
שתויים מבירה
ואז זו שישבה צמודה אליי משמאלי
אמרה
וואוו כמה הג'וינט הזה חזק
ואיך שהיא מסטולית
ואיך היא יכולה להשיג כזה חומר משובח
כל השאר שתקו

הנקמה
הנקמה המתוקה שלי
שאותה בחורה שציינה כמה שהחומר הזה חזק
הייתה זו
שהפילה שנייה את הטבעת
אחרי שהנסיכה שישבה לידה הפילה את הטבעת
וכך יצא ששתי הנערות התנשקו חצי דקה
בלסביות מופגנת
או חוסר גבולות
בהעדפה המינית

ואז
למול שלשת הבנות האחרות
אמרתי ברייש גליי
שפיברקתי
ושזה לא היה ג'וינט
אלא סתם טבק
והיא הרגישה מושפלת במיוחד
לו הייתי זוכה להתנשק עם הנסיכה
אני חושב שהייתי נותר מרוגש מזה
ולא מוצא את רגע השיעמום
בו הפכתי סיגרייה
לכאילו ג'וינט

0 Comments:

Post a Comment

<< Home