Tuesday, April 25, 2006

עוד על הצבע כתום


זה משהו שכתבתי בימים שהמתנחלים בשטחים הכבושים עשו מהומות חסמו כבישים וגנבו לכולנו את הצבע הכתום
אני אוהב לעשות סקי! אני אוהב לגלוש על שלג לבן וטהור בנוף הרים אינסופיים. אני בן המעמד הבינוני, אני צייר למחייתי, אז אין הרבה כסף בכיסי
אבל אני מרשה לעצמי פעם בשנתיים לטוס לשבוע לאלפים הצרפתיים למלון 3 כוכבים, ולגלוש כל היום על השלג שהיה עננים - כך אני מרגיש קרוב יותר לאלוהים, אולי אפילו להיות במורדות ממש מלאך ממלאכים
כשיש סופת שלגים ויש חשש שאשבור רגל במעלה ומורדות ההרים - הצבע הבולט ביותר בשטח הוא כתום זרחני תמים. זאת עובדה שיודעים כל הגולשים. משום שאני לא רגיל למלונות ופוחד מאופי אנשי הנכר - אני תמיד שומר את כל המסמכים - כרטיס טיסה, ארנק, דרכון, בפאוצ' כתום, כמו שאמרתי - באם אשבור רגל, הכתום הזרחני שעל מותניי יוביל את הפטרולים של הפצועים, היישר אליי בעיצומת סופת שלגים
כשאני חוזר לארץ הקדושה, לארץ המובטחת שפעם בשנתיים אני לוקח את עצמי
ומזיז ממנה ת'תחת לג'נבה ומשם להרים - לאלפים הצרפתיים
אני חוזר עם רצון לאחוז זיכרון מההרים, שגלשתי את כל מורדותיהם בששון
ובביטחון שכן יש עלי פאוצ' כתום...אני נשאר עם הפאוצ' והריח של שם, ובתוכו הארנק וכמה כדורי לוריוון - כי פה לא שקט כמו ששם
בחודשיים האחרונים אחרי איזו פעילות בעיר הגדולה, אני ניגש למסעדה ערבית
לנגב חומוס ומנת לבנה להשביע רעב של בן אצולת הארץ הפצועה
אני מתחבב על הבלעביית ואנו משוחחים, ועלי בהצלבה ממותן לכתף יושב אותו הפאוצ' העייף. בפעם האחרונה שאכלתי באותה מסעדה, האוטו שלי היה עם סרט כחול וסרט לבן - להביע - את ההתנתקות לבצע. ואת המתנחלים להוקיע
ישב לו בלעביית מחוץ למסעדה ועישן סיגריה דקה - שגורמת לדקות אבחנה
אמרתי שלום, ואהלן וסהלן, ותראה בן דודי את האוטו אומר - אני איתך, ואני עם בני עמך - כי גם לך מגיעה מדינה. שהרי מה דינה של מדינה קלגסית, אם לא
להסריח את כל העולם בעבודה בורסקאית
אך אז שאל הבלעביית שאלה, שהותירה אותי בתדהמה
אם כחול ולבן על מכוניתך, אז מה זה הפאוצ' הכתום על כתפך
ניסיתי להתנצל, הבטחתי לקנות פאוצ' כחול שהוא הצבע הנגדי לאלו שגזלו את
הצבע הכתום. וניסיתי לומר שממש בלי שים לב ובתום - הסתובבתי כך בארץ חודשיים כמלך עירום, מכריז כנגד דעתי שלי - עם הפאוצ' הכתום
אוטוטו נפתחת לי תערוכה חדשה, האם לא לתלות את התמונה הכתומה המבישה
???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home