Saturday, May 13, 2006

גם ללא כותרת ניתן לראות את היופי החשוף כעליי כותרת


קצת לפני שהתגייסתי לצבא, לנחל מחזור צ"ד גרעין צלופחד, שנועד ליצור אינטגרצייה עם בני העיירה מצפה רמון, פגשתי ערב מיוחד אחד את הבחורה הכי יפה מהתיכון שלי, שהייתה בת כיתתי מכיתה י' וביום הראשון שהיא נכנסה לכיתה לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים, אז זה היה מחזה נדיר - בחורה מעל גובה מטר שמונים
רזה, בלונדינית, שפתיים בשרניות ואדומות (כמו של מישל פייפר) עיניים ירוקות וגדולות, וחזה זקור ומתגרה, ובתוספת יהירות לחיצוניות שלה - גם אף סולד. ( היופי הזה היה נדיר אז, לפני העלייה הגדולה של יהודים וחצי יהודים מברית המועצות) הייתי החבר הכי טוב שלה במהלך כיתה י' אבל היא הייתה כבר במערכת יחסים מנוצלת מינית על ידי מ"פ בצבא, ולי לא היה סיכוי. לאט הכל דעך, בחורות אחרות התחילו איתי, והתפנתי להתנסויות שונות עם בחורות נוספות, וכך היא נעלמה מחיי

אז קצת לפני הגיוס לצבא, פגשתי בה, ובאתי איתה ועוד חברה שלה לעשות שלשתנו ערב של חשיש ואורגייה. מה שקרה זה שחברתה נרדמה, ואני והיא התחלנו להתנשק. כך הכל התחיל. לא ידעתי מה יקרה או מה קורה, אבל ברגש שלי הייתי מאוהב באופן שמתאבד שיעי היה מוכן למות למען משהו. הייתי מוכן למות עבורה

אבל הסיפור לא היה פשוט, היא הייתה פרודה מחבר קודם שלה מספר חודשים בודדים, וזה הוא שזרק אותה. היא עצמה הייתה מאוהבת בו טוטאלית. היא הייתה מגיעה אליי לפנות ערב, מבקשת לצאת לטיול בסביבה ברכב, ומנחה אותי להגיע למקום מסויים, זה היה להגיע לחנייה פרטית שהשקיפה על בית - הבית של הקודם שלה! אני הייתי צריך להיות נוכח בסיטואצייה שהלב שלה הולם בעוצמה כשהיא מרגישה את האוויר שלו בסביבה, כל תנועה שנצפתה מהבית שלו עשתה לה ויבראציות, וכל ויבראצייה שלה החסירה ממני פעימה.

ואז במצב הזה התגיייסתי לצבא
כשבסוף שבוע הייתי נשאר בבסיס ההורים שלי והיא היו באים יחד לבקר אותי, היא לאט לאט התאהבה בי, אבל אז עוד לא נוצר מצב שעשינו אהבה
וכל החיילים שנשארו בבסיס הפכו אותי למלך מתוך ידיעתם שאני מזיין את הבחורה הכי יפה על הפלנטה. באמת! כל החיילים ראו בי מישהו שזכה בלוטו, או מישהו שיש בו משהו שאין באף אחד אחר אם היא איתי

ואני לעצמי, רק לעצמי, ידעתי שכל החברים בבסיס מריעים לי כשהייתי חוזר מסופ"ש בבית יעני, מזיין את חברה שלי, ואני לעצמי מקנא בתדמית שהם הדביקו לי עצמי. ורק אני לעצמי יודע שהכל חיזיון תעתועים

רק כעבור חודשיים
התחלנו לשכב ולעשות אהבה. אבל היא עדיין הייתה חושבת (גם אם כבר אוהבת או מתרגלת אליי) על האקס הקודם שלה. זה הגיע למצב שבו היא הכירה לאחותי הצעירה את מי, אם לא את האקס שלה
ואני והיא עושים אהבה בחדר אחד, ואחותי והאקס שלה בחדר ליד
צחוק הגורל היה שהבחור הזה היה אימפוטנט, את זה למדתי רק מאוחר יותר

בכל אופן, הריקושטים של לחכות ליד הבית של האקס שלה, או הצפייה החוזרת ונשנית על הסרט "הלהקה" שהם שניהם נהגו לראות ערב ערב ולדקלם משם טכסטים עברו גם אליי, נלחמתי עליה בשיניים

בסופו של דבר אני זה שעזב אותה
הייתי איתה שנה שלמה, לא אהבתי אותה, אלא הייתי מאוהב, מעולם לא שמעתי על מישהו שמאוהב כל כך הרבה זמן בבת זוגו, אבל אני הייתי מאוהב בה כל משך השנה שהייתי איתה
ואז יום אחד היא נראתה לי קלופת כל שכבות ההגנה שלה, והיא נראתה לי פתטית, מרשעת, זנותית
שקרנית, ומשחקת באינטרסנטיות ומניפולטיביות באחרים רק כי היא יפה כל כך , ואי אפשר לומר לה - לא
בו ביום נפרדתי ממנה

0 Comments:

Post a Comment

<< Home