Friday, May 12, 2006

אגלי זיעה מכסים אותי כטל על דשא חולה חוסר שליטה

לא גיליתי את המושג נפש כי אני חולה נפש
אני חולה נפש כי גיליתי את הנפש
אני מרגיש רע! רע מאוד
גיליתי לילדה בת 14 את חוקי הנפש. היא רק בת 14
ומה היא תחשוב? היא עלולה להשתגע
ובכך אני עלול להרוג
אני חייב לכתוב את זה. אני חייב לגלות
ועלולים להגלות אותי! בארצות הנכר לא אוכל להיות
טל הביטה במיטה, טוב, ברור, היא טל
אך לפני כן חשבתי שעשתה כן
כי היא בת 14 וכלוליטה מתגרה
לא
היא פשוט טללים קרירים על עשב בשעת שחר
בשחר נעוריה, טל הופכת אלוהים קטנה
ואני, חושף בפניה מערומי שפה זרה
פושט מסיכותיי ומגלה את מחקריי בהם התכסתי, מפני מה
ברצוני לחשוף נפשי חשפתי שפתי ובשפתי ערום ועירום אנוכי
לבוש חליפת מילים נאה התפורה למידתי
מידה כנגד מידה. מיידה אבני חושן יקרות מפז בנערה
אני תופס את עצמי מתגרה מגוף של נערה, שטרם הגיעה לגיל
שטרם הגיעה לגיל שאפשר להתחיל את הידיעה
אני תופס את עצמי בחזקת מטורף, בחזקת אנס
בחזקת סוטה
מגלה סודות נפש ומייחל להתפלש ולחדור ולקרוע
נערה , ספק תמימה, ספק בתולה, ספק ילדה
איך היא הגיע אליי ומאין איני יודע
אך היא פה יושבת על קצה מיטה, נושכת שפתייה
ומאמינה לכל מילה
אני לא מאמין, אבל אני מפתה ילדה תמה, לי זה רק מין זמין
לה זו הפעם הראשונה שהיא תדע שזו הייתה הפעם הראשונה האחרונה

0 Comments:

Post a Comment

<< Home