Saturday, May 27, 2006

בריאת השקר הראשון בחיי


השקר הראשון בחיי השתלם לי
הוא השתלם לי עד כי איני מבין למה התקיימה הדיברה - לא תשקר

לאחר שסיימתי את כיתה ג' בנהלל
המשפחה עברה לגור בתל אביב
בכיתה ד' בהכנסי לכיתה חדשה, שאלו אותי מאיפה אני בא
בשנייה של הבזק פלש של מצלמה, חשבתי לרגע שזה בטח סוד צבאי להגיד
שגדלתי בבסיס חייל אוויר בצפון הארץ
אז החלטתי לשקר
אמרתי שאני בא מאוסטרליה

המורה המחנכת שלי שאני מניח שקרוב לוודאי היה לה את התיק שלי
וידעה שזה שקר

ואולי המורה המחנכת שלי בעצם לא ידעה באמת מאיפה אני בא

היא ביקשה ממני להכין לכיתה הרצאה על אוסטרליה לשיעור גיאוגרפייה

כמובן שברגע שחזרתי הביתה פתחתי אינציקלופדיה לערך אוסטרלייה
את כל שהאינציקלופדיה יכלה לספק שיננתי בעל פה

למזלי המשפחה שלי מחולקת לשתי משפחות
האחת של סבא שלי אבא של אמא שלי
ואנחנו החצי שגר בישראל
והחצי השני
אח של סבא שלי
שחי עם משפחתו באוסטרלייה

על כן, יכולתי לאסוף בולים ממעטפות מאוסטרליה
ולהציג צילומים של נופים מאוסטרלייה
ולמזלי
גם בימי הילדות שלי קיבלתי מתנות מהמשפחה מאוסטרליה
מתנות של בובות של חיית קואלה
וכיסוי של פוף ישיבה מעור של קנגרו

ומכיוון שגדלתי באותו בסיס חייל אוויר בצפון
והיה נפוץ בימים רחוקים לשתול ברחבי הבסיסים של חייל האוויר
עצי אקליפטוס
שהגיעו במקור
מאוסטרליה

אז למדתי לעצמי על צורת הרבייה של הקנגורו עם הכיס שבבטן הנקבה שם גדל הגור של הקנגורו
ומגלויות שנשלחו אלינו לארץ
ראיתי איך נראים האבוריג'ינים שהם כמו הבדואים שלנו
כל הזמן עוברים ממקום למקום
ולא ממש חיים על פי הנורמות של העולם המודרני

ולמדתי שהאוסטרלים הראשונים מהמערב שבאו לחיות שם
בעצם היו גנבים ופושעים ורוצחים ואנסים
בבריטנייה
ובריטנייה הייתה הכובשת של אוסטרליה
ולשם היא נידתה כמו לבית כלא
את כל אלו שיצאו אשמים על פי בתי הדין בבריטנייה

גם השכלתי לגלות שאוסטרלייה נמצאת בצד הדרומי של כדור הארץ
ושהחורף והקייץ שם הפוכים מהחורף והקייץ של הצד הצפוני של קו המשווה

הדבר היחיד שהיה מוזר לי רק כעבור הרבה מאוד שנים
זה שהאוסטרלים ביצעו טבח איום וניסו לטהר את אוסטרלייה מהאבוריג'נים
ורק אלו שנותרו בשמורות כמו באר"הב שמורות של אינדיאנים
כך נותרו שמורות של אבוריג'ינים

וכן, כמובן שהמשפחה מאוסטרלייה באחד הביקורים בארץ
הביאו לנו את הדבר המדהים הזה - הבומרנג
שאף עליו השכלתי דעת והבנתי שהיה כלי שעף בצורה מוזרה וחוזר היישר לידיים של הזורק אותו
ושמטרתו העיקרית בתקופת האבוריג'ינים הייתה לצורכי צייד

המשפט היחיד שידעתי להגיד באנגלית היה
אני לא יודע לדבר אנגלית

ואז ערכתי את ההרצאה בפני הכיתה
וכולם היו מהופנטים מהסיפורים על הקנגרואים שאפשר ללטף אותם
ועל הקואלות שאוכלות רק עליי אקליפטוס
ועל הצייד עם הבומרנג
ועל האבוריג'ינים
ועל עצי האקליפטוס
והעברתי בין הילדים בולים מאוסטרליה
והעברתי להם בובות של קואלות
ואז המורה שאלה אותי משהו באנגלית
אני לא יודע מאיפה
אבל עניתי מייד באנגלית
אני לא יודע לדבר אנגלית
והמשכתי בעברית
כי למדתי בבית ספר ליהודים וישראלים

אז אם הרווחתי מזה משהו
ברור
הרווחתי ידע לי ולעצמי
והרווחתי את האמון של בני הכיתה
והרווחתי ציון מעולה על ההרצאה מהמורה
והרווחתי יחודיות
ושום ברק לא נחת עליי מהשמיים
בעודי משקר
השאלה היא האם הייתי יכול לשקר
שההרצאה על אוסטרלייה בכתה ד' הייתה שקר
ובעצם כל מה שכתבתי כאן כאילו היה השקר הראשון בחיי
זה חלק מהאובססיה שלי לשקר כל הזמן
ושכל שכתבתי כאן
כל הבומרנג והקואלות
כל האבוריג'ינים
המשפחה מאוסטרליה
הכל היה שקר אחד גדול

אני שואל בעצם האם נראה שהדימיון שלי באמת יוצא דופן
ביכולת לשקר בכנות שכזו

2 Comments:

Blogger Анна Андреева said...

שלום לכל החברים שלי בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי איזבלה איתן ואני מאוקראינה אבל אני עובר לשיקגו ארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

5:36 PM  
Blogger Hanna Mats said...

אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אלאבה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלאבה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. האימייל שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

5:12 PM  

Post a Comment

<< Home