Sunday, May 14, 2006

הרגליים שלך לא על הקרקע


אבא שלי טייס הקרב, מלח הארץ, הקיבוצניק, המשכיל, מגיל צעיר הבהיר לי שעבודה זה חשוב כבר מכיתה ו' אני עבדתי בחילוק עיתונים בחמש בבקר וכך התגלגלתי מעבודה לעבודה
כמדריך בקייטנות,כמדריך סיוף,כצלם, כמתחזק משק חקלאי,כעובד בלול תרנגולות, כמתדלק בתחנת דלק, כמוכר סמים,כקוטף אפרסקים,כמזפת גגות,כצבעי וסייד,כפועל בבית דפוס
ומתוך ההסברים של אבא על הצורך לחסוך כסף, חסכתי סכום לא קטן

אז כשעזבתי את בית הספר, שנה לפני תום הלימודים - שנה לפני הגיוס לצבא
מתוך חסכונות שלי, שכרתי לעצמי דירה בנווה צדק בתל אביב בתקופה שנווה צדק הייתה שכונה שאסור היה ללכת בה יחף כי זה היה או לצעוד על בקבוק אדולן או לחטוף מחט של מזרק הרואין

אני הייתי אז בגיל 17 בעיניין של סמים ויצירה כתוצאה מהשפעה של הש והשראה של הש
וסטייל הפקטורי של אנדי וורהול – היו נאספות אצלי בבית כמו היה תחנת רכבת של סמים וסקס עם האנשים הכי מוזרים שאפשר לדמיין שיש כאלו בעולם

ואני יכול לומר שהסמים הביאו אותי אז למקומות כל כך עמוקים שהייתי מאבד את יכולת הדיבור שלי, וכך הביישנות שלי הייתה נוכחת, והייתי מעביר את הזמן בבהייה באיזו מאפרה מבלי אומץ להביט לאף אחד בעיניים, ופיספסתי בתקופה ההיא כל כך הרבה הזדמנויות עם בחורות שפשוט לא ראו אותי כי מרוב בושה שאני קיים, הייתי דני דין

ביום בואה של הבחורה שאהבתי, הלכתי לחפש סמים, ומצאתי מישהו שהיה לו חשיש, אבל הוא התנה את נתינת החשיש בדרישתו להיות נוכח בביתי באותו הערב, ולא יכולתי לסרב

אותו ערב הגיע אליי גם חברי הטוב שבת זוגו הייתה החברה הכי טובה של הבחורה שהייתי מאוהב בה. ככל שהערב נמשך וכולם מעושנים מהמון חשיש ששאפנו, נוצר מצב בו לא יכולתי להוציא מפי את המילים כלפיי זה שהביא את החשיש שיילך הביתה, והוא נותר יושב בביתי עוד שעות ארוכות אל תוך הלילה, עד שלפתע נעלם. חברי ובת זוגו עשו אהבה מול עיניי על מזרון בביתי, והבחורה שאהבתי נרדמה על המיטה שלי שהייתה אז מיטה של מזרון יחיד, לא היה לי האומץ להעיר אותה, לא היה לי האומץ להדחק כלפיה למיטה, נשכבתי על שק שינה – בביתי שלי, הרגשתי הכי רע בעולם, עד שקמתי מרוב תיסכול ויצאתי לטייל לבדי ברחובות תל אביב, שאז עוד לא נקראה תל אביב-גפן, מששבתי לביתי ציירתי ציור ספונטני אקספרסיבי.

כששלושת חבריי התעוררו, אחרי ארוחת בוקר ומקלחת, הבחורה שהייתי מאוהב בה – ביום ההוא שהיה יום פרידתנו אמרה לי את המשפט הכי נוקב שנאמר לי "הרגליים שלך לא על הקרקע" ונעלמה מחיי

1 Comments:

Blogger Hanna Mats said...

אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אלאבה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלאבה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. האימייל שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

5:13 PM  

Post a Comment

<< Home