Saturday, September 16, 2006

השומר על הגיינת השירותים שבחדר האוכל של קיבוץ חוף מבטחים יסולק לאלתר


נסעתי לתל אביב

נהגתי כל הדרך



הבטן שלי הייתה רגישה

איזו התקפת שלשול תפסה אותי חזק



מרגע שנכנסתי לתל אביב, כל שחיפשתי היו שירותים ציבוריים



משום שהייתי מקורב לתיאטרון הקאמרי

ידעתי שבאותו הבינין ישנם שירותים ציבוריים



כל דקה שחלפה

הרגשתי איך אני לא שולט בצרכיי

וממש עמדתי לשלשל במיכנסיי



בארנק שהיה עליי

היה שטר אחד של חמישים ש"ח



עצרתי את הרכב על המדרכה של צומת דיזינגוף-פרישמן



ירדתי בחדר המדרגות לקומת השירותים

בכניסה היה אדם עם מבט מטורף בעיניים

שאחז אלה בצורת מחבט בייסבול



נכנסתי לתא

ולא היה נייר לסיום המשימה

יצאתי וביקשתי ממנו נייר טואלט



הוא ענה לי בפה חסר שיניים



"שני שקלים"



בדקתי בארנק

ורק השטר של החמישים היה עלי



אמרתי לו תוך כדי כיווץ של סף שיחרור

קח חמישים

ותן לי עודף

האיש עם המבט המטורף

נעשה אדום כולו מזעם



אני הייתי צריך להחזיק משהו שבכל שנייה עמד להתפרץ בסרחון נוראי



ביקשתי שוב נייר טואלט

והבטחתי לו שאני חונה קרוב עם הרכב

ושאשוב עם שני השקלים שמגיעים לו

הוא עשה פעולה של החזקה טובה במחבט

משך את המחבט אחורה מאחורי גבו

ולכיווני נתן תנופה של כדור שהיה מגיע לקהל



בבקשה ממך

רק נייר טואלט

הפצרתי

מלא פחד



האיש בעל הזקן הלא מטופח

בעל האצבעות השחורות

בעל העיניים המטורפות

וכלי הנשק שלו

הביט בי מתכווץ מכאב של סף התפקעות



האיש נתן לי

ריבוע אחד קטן של נייר טואלט



אני לא יודע אם זו רק תכונה שלי

ליצור מארבע פיסות נייר

בקיפול

למלבן אחד

ואני גם לא יודע אם יש מישהו

שחוזר על פעולת הניגוב

עם ארבעה או חמישה ניירות טואלט מקופלים



אבל אני נוהג כך

אני, אני לבטח לא אהיה מסוגל לנקות את ישבני בריבוע אחד



נכנסתי לתא

ופשוט פלטתי חמש או שש ארוחות

למורד הצנרת



כשסיימתי הייתי עדין מלוכלך

לא באופן נראה לעין

אבל הריח של הצואה

שלא נוקתה

נותר עומד איתי, לאן שלא הלכתי



האיש התחיל לצעוק עליי

שני שקל, שני שקל, שני שקל

וכשניסיתי להסביר לו שאני חונה ממש בחוץ

ואני אביא לו תוך דקה שני שקלים

הוא החל לנפנף במחבט

בתנועות שפגיעה אחת הייתה הורגת אותי על המקום



הוא עמד מנופף במחבט בדיוק על סף המדרגות בין השירותים הציבורים

לחופש



הצלחתי לברוח

גם חשתי הקלה פיזית

נכנסתי לאוטו

מצאתי שני שקלים

וחזרתי להחזיר לו



כששמתי את שתי המטבעות

בכלי עם עוד מטבעות

הוא שוב התעצבן

ונופף במחבט בכוח אדיר, מלא תנופה, רצחני



ברחתי

הוא עוד רודף אותי בחלומות



הדבר האחרון שאני רוצה

זה לשכב מת

בשירותים ציבוריים



אני לשם לא חוזר

גם אם אחוש בגל הצואה המימית הנובעת ממני



לעומת זאת

אני אומר תודה לכל גורם עליון ששומר עליי

ועל חיי

שלא יערב אותי במות עצמי

על שני שקלים

על ריצפת שירותים ציבוריים

1 Comments:

Blogger Unknown said...

nice story. did it really happen?

5:08 PM  

Post a Comment

<< Home