Tuesday, July 18, 2006

חשיש הורס את המארג והערכים של קיבוץ חוף מיבטחים


צמיגי גומי מלאים בחשיש הגיעו לחוף
של קיבוץ חוף מיבטחים
החברים מתבקשים להיאסף במכולת
לטעימה טרם שיווקו

לפני שלשה ימים, הלכתי למופע רוק פסיכדלי

בעוד הלהקה מנגנת

אני מרגיש את שלפוחית השתן

יוצא מהאולם לכיוון השירותים



בדרך לשירותים

אני חולף על פני חדר שנמצא במסדרון של המועדון

על ספה גדולה ישבו שני גברים ובינהם בחורה צעירה

אני קולט בסביבתם את ריח בערת מריחואנה



אני ממשיך בדרכי לשירותים

ולאחר שהשבתי מים רבים לים הגדול

תופסת אותי רוח תזזית של השטטות



בצעד ספונטני ולא מחושב

בדרכי לאולם ההופעה

אני כבר יודע מה אני הולך לעשות



עשרה מטרים של צעידה

אני מאיץ בגופי ומתקדם במהירות

לאותה הספה עליה יושבים שלשת האנשים



במרחק שלשה מטרים מהם

אני שולף את הארנק שלי

ארנק הנפתח לשני חצאים לצדדים

אני פונה אל היושבים

אני אומר להם

שלום

ותוך כדי

מראה לפחות מחצי שנייה

את הארנק

נפתח ונסגר

ושב לכיס

ומודיע

זו התעודה שלי

אני שוטר במיחלק הסמים



שלשתם נכנסים להלם

אני פונה לאחד מהם

ואומר לו

אני מריח משהו כאן

משהו ירוק

נכון

?

הבחור משיב לי

נכון

!

אני שב ואומר

משהו ירוק שנמצא מחוץ לחוק, נכון

?

הבחור עונה לי

כן



אתה חושב שאתה באמסטרדם

אני שואל

והבחור עונה

לא



אני אומר לו

מותר בעינייך להחזיק ולעשן את המריחואנה הזו

?

הבחור עונה לי

לא



אני ממשיך

מה שאתה עושה בבית שלך בשקט בלי שאף אחד יודע זה בסדר

אבל אתה מעשן כרגע בחלל ציבורי, נכון

?

הבחור עונה

נכון



אני ממשיך

אז מה, כמה גרם אני אמצא עליך כשאעשה עלייך חיפוש, יותר מכמות מסחרית

?

בחור עונה לי

כן



אני ממשיך

אז אתה מודע לכך שאתה עובר על החוק, נכון

?

הבחור משיב

נכון



אני מתקרב אליו

ומוציא מידיו שקית מריחואנה

אני מביט בשקית ואומר

כן, הא? כמות מסחרית

אתם יודעים שהסתבכתם כרגע

הבחור שותק

הבחורה שביניהם פניה לבנות כמו סיד



אני משיב לו את השקית עם המריחואנה

ואומר

אז מה? איך נפתור את הבעיה בלי לעצור אותכם

?

הם שותקים



אני ממשיך

יש למישהו מכם תיק במשטרה על אחזקת סמים

?

הבחור עונה

לא



הבחורה עונה בקול חלוש

לא



השלישי מביט בי ואני קולט ממבטו שהוא אנרכיסט שונא שוטרים



אני ממשיך

אז מה, אולי אוכל להקל ראש לגביכם, במידה ותגידו לי ממי קניתם את זה

?

הם שותקים



אני ממשיך

או אולי נסגור עיניין שתעבירו לי את המריחואנה

ותבטיחו שלא תעשנו במקומות ציבוריים

?

הבחור עונה לי

יא מנייק שטינקר ידעתי שאתם במשטרה מעשנים

את מה שאתם מחרימים



אני ממשיך

אז אתה לא בא לקראתי ולמענך, הא? יש לך מושג כמה הסתבכת עכשיו

?

הבחור שותק

אבל אני חש שהוא מאבד את שפיותו לכמה שניות

ועוד רגע מתנפל עליי



אני ממשיך

טוב, רק ששלושתיכם תבינו, אני לא שוטר

אני לא ממחלק סמים

פשוט עבדתי עליכם

!

הבחור עונה

אני הייתי שניה מלחתוך אותך בסכין

זה לא מצחיק אותי שעבדת עלינו



אני ממשיך

טוב תרגע בן אדם

בסך הכל צחקתי עליכם

כי כמי שהיה טוחן שקים של דובדוב אל לובנן

אני מכיר את הפחד ממשטרה

באמת

אבל באמת סליחה

לא יכולתי שלא

אני מתנצל

הייתם צריכים לראות את עצמיכם

קחו את זה בקלות

כולה בדיחה



הבחור מתעשת ואומר

סבבה בן אדם, זו הייתה אחלה מתיחה



אני ממשיך

כן, רק חסר לי פה את יגאל שילון



שלשתם פורצים בצחוק

הבחור השני מעביר אליי ג'וינט



אני משיב לו את הג'וינט

ואומר

צר לי אחי, אני כבר משנת 1998 ועד היום 2006

לא לקחתי אפילו שאכטה אחת

ואני תמיד נוהג לומר ולצטט את לו ריד

U STILL DOING THING I GAVE UP YEARS AGO



סיפרתי את זה לאבא שלי

הוא אמר לי

אתה דפוק לגמרי, אתה לא מודע למהירות שבה

אנשים שולפים סכינים בלי להניד עפעף כיום

אין לך היום מושג מאיפה וממי זה יגיע

זה היה מסוכן

אל תעז לחזור על הטעות הזו

אל תתגרה באנשים שאתה לא מכיר

במזל זה קרה עם אנשים טובים

אבל בזמנים כאלו, צריך מאוד מאוד להזהר

אין לך מושג אם היית יוצא מהמועדון ועשרה חברה

של האנשים האלו היו מכניסים לך מכות רצח

יצאת מזה בנס



סוף אפיזודה ראשונה



האפיזודה השנייה

עוד מגיל 17 כשהתחלתי לעשן חשיש

הייתה לי תחושה שהמראה החיצוני שלי

צורת ההתנהגות שלי

והדיקצייה שלי

גורמים לאנשים לחשוב

שאני שוטר מוסווה

ועכברוש שהולך להפיל בפח

סוחרי סמים ומשתמשים



סוף אפיזודה שנייה



אפיזודה שלישית ואחרונה

מהימים הראשונים שהתחלתי לעשן סמים

ברגעים שהייתי הולך ברחובות תל אביב גפן

בעודי מסומם

הייתי בטוח במאה אחוז

שכל בן אדם שאני רואה

מעשן סמים



אפילוג

התחלתי לעשן סמים בגיל שבע עשרה

משנת 1988

עישנתי בקביעות כמויות עצומות של חשיש וגראס

בשנת 1998

אחרי 10 שנים של עישון סמים

החלטתי להפסיק לאלתר ולעולם

לעשן סמים

היום הזה ביומן בשנת 2006

חלפו 8 שנים

בדיוק

שלא שאפתי אף לא שאיפה אחת משום חומר לא חוקי

ולטעמי די טוב לי בחיים

ואין לי אפילו טיפת יצר לשוב לעשן סמים

אני מאושר היום

לחגוג 8 שנים מרגע ההחלטה להפסיק ועד עתה

ובמקום רובה שיורה במערכה האחרונה של הצגת תיאטרון

לדאבוני

אני מבשר שרק כרגע ממש

אני קולט

שישראל נמצאת במלחמה

והמוזה שלי

לא שותקת

אבל היא כן לוחשת
ומחששת
מציפה אותי באפטיה למצב
להתרכזות של כל אות ואות במשפט
בקצב צב
ובבהלה תזזיתית מצו 8

0 Comments:

Post a Comment

<< Home