Tuesday, July 18, 2006

על אינטואיצייה באופן פרוידיני בלול של קיבוץ חוף מיבטחים


לאחר הרבה שנים שכן הייתי על סמים
התנקתי לחלוטין
ואין לי טיפת רצון לשוב אפילו לא לשאיפת מריחואנה
אף על פי שנהגתי ליצור
תחת השפעות כימיקליות
שגרמו לי להבין היישר מתת ההכרה
את המשמעות העמוקה הספציפית ממשיכת כל קו מכחול
וכל כתם, או אות בשיר
והציורים בהתהוותם תחת הכימיקלים
ממש סיפרו לי את הסיפור
של עצם קיומם וסיבת קיומם
ולקח הרבה זמן להבין
שאני יכול לסמוך על האינטואיצייה שלי
במקום על המודעות הפנימית שנפתחה לי מהסמים
שאומנם אם כיום אני מושך קו מכחול
גם אם איני מודע לחלוטין מדוע
ברור לי שהיכן שהקו נמצא ואיך שהוא נראה כצבע או כתם
ישנה סיבה
ואני אבין אותה באחד מקורות העיתים
ללא סמים
הביטחון שמה שאני יוצר
הוא נכון לי ולאמירה שלי
מעבר למראה או למילים
הפך עצמו מוצק יותר
ואני סומך על האינטואיצייה

0 Comments:

Post a Comment

<< Home