Saturday, July 22, 2006

נא להשיב לספריית קיבוץ חוף מיבטחים את ספרו של וורדס וורס


הסופר הוגה הדיעות הבריטי - וורדס וורס שכותב
תפסיקו ליצור אמנות
תתחילו לחיות את החיים
אמנות החיים נעלת יותר מכל אמנות שתעלו על הדעת

יום אחד מצאתי את עצמי מבין דרך עצמי
בתהליך כתיבה שניתן לקרוא לו חלק מזרם התודעה
או מתוך אקסטזה
או מתוך תהליך זיקוק
או מתוך קטרזיס
שהאמנות האמיתית והחשובה בחיים
היא אמנות יצירה של דרך לחיות את החיים כמה שיותר טוב

דבר שנבע בעצם מתוך תהליך הכתיבה שלי, כך שפניתי
לוורדס וורס
ואמרתי לו שעקרונית הוא צודק לחלוטין
אך לולא האמנות ויצירה לא הייתי יכול להגיע למקום שמבין זאת
ולו לא הייתי קורא את וורדס וורס
או לו וורדס וורס היה חי בעצמו
על מנת להגשים את החיים הטובים כאמנות החיים האמיתית
לא הייתי יכול להיעזר בדבריו
לדעת שאני חושב דומה לו או כמוהו
על כל פנים, נראה לי שלו אדון וורדס וורס לא היה יוצר
ואילו אני עצמי לא הייתי יוצר
לעולם לא הייתי מגיע לנקודה שמבינה את זה בכלל
לא הייתי מגיע בכלל למקום הזה
המטיל את העוגן ומפריד בין אמנות לאמנות החיים

0 Comments:

Post a Comment

<< Home